Alábbi Általános Szerződési Feltételek („ÁSZF”) a Gléda Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. (továbbiakban: „Vállalkozó”) http://kampany.gledanet.hu és www.gledanet.hu internetes weboldalán (a „Weboldal”) keresztül létrejött szerződéses jogviszonyokra terjed ki. Jelen ÁSZF elérhető a következő Weboldalról: https://kampany.gledanet.hu/aszf/ és https://gledanet.hu/aszf/ . A jelen ÁSZF a Vállalkozó és Vásárló (továbbiakban: „Megrendelő”; a Vállalkozó és a Megrendelő együttesen a „Felek”) közt a Weboldalon keresztül létrejött elektronikus kereskedelmi szerződésekre vonatkozó jogokat és kötelezettségeket határozza meg. A Vállalkozó elektronikus kereskedelmi szolgáltatásait Megrendelőnek kizárólag a jelen ÁSZF-ben meghatározott feltételekkel nyújtja.
A Vállalkozó elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: hello@gledanet.hu
4.2. Megrendelő a Weboldalon történő vásárlásával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a Weboldalon közzétett Adatkezelési Tájékoztató feltételeit megismerte és elfogadja, az adatkezelésekhez hozzájárul.
4.3. Megrendelő a vásárlás során köteles a saját, valós adatait megadni. A vásárlás során megadott valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis. Vállalkozó kizárja felelősségét, amennyiben Megrendelő más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait.
4.4. A Vállalkozót a Megrendelő által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
4.5. A Vállalkozót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, amely a Megrendelőt a Weboldal informatikai igénybevétele miatt érte. A Megrendelő informatikai biztonságának kialakításáért, adatainak védelméért kizárólag a Megrendelő felel.
5.2. A Weboldalon a Vállalkozó részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg.
5.3. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Vállalkozó teljes körűen tájékoztatja Megrendelőket az akcióról és annak pontos időtartamáról.
5.4. Amennyiben a Vállalkozó minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Weboldal felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Vállalkozó nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Megrendelő elállhat vásárlási szándékától.
5.5. Hibás ár esetén esetben feltűnő értékaránytalanság áll fenn a termék valódi és feltüntetett ára között, amit egy átlagMegrendelőnak azonnal észlelnie szükséges. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) alapján a szerződés a felek akaratának kölcsönös és egybehangzó kifejezésével jön létre. Amennyiben a felek nem tudnak megállapodni a szerződéses feltételekben, azaz nincs meg a felek akaratát kölcsönösen és egybehangzóan kifejező nyilatkozat, abban az esetben nem beszélhetünk érvényesen létrejött szerződésről, amelyekből jogok és kötelezettségek fakadnának. Ennek alapján a hibás/téves áron visszaigazolt megrendelés semmis szerződésnek tekintendő.
6.2. A Megrendelő a termék és a szállítási költség ellenértékét fizetheti a Weboldalon bankkártyával a BARION rendszerén keresztül (részletek a 6.3. pontban) vagy utánvéttel két féle módon: fizetés a FOXPOST csomagautomatásnál bankkártyával vagy fizetés a FOXPOST futárnál
(házhozszállítás esetén)
6.3. Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
6.4. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát és az elállási jogról szóló tájékoztatót a Megrendelő e-mail formájában kapja meg, a megrendelő űrlapon megadott címre. Megrendelő köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Vállalkozó nem fogad el!
6.5. Adatbeviteli hibák javítása: Megrendelő a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.
6.6. Megrendelő e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Megrendelő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Megrendelőhöz nem érkezik meg, Megrendelő az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Vállalkozóhoz, illetve az Megrendelőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Vállalkozó kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Megrendelő rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.
7.2. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 5 munkanapon belül. Ha Vállalkozó és Megrendelő a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, Vállalkozó Megrendelő felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Vállalkozóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.
7.3. Ha Vállalkozó a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Megrendelőt haladéktalanul tájékoztatni, valamint Megrendelő által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni.
7.4. Vállalkozó nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, leírások a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Vállalkozó fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a Megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor!
8.2. Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a Weboldalt üzemeltető vállalkozás jótállásra köteles. Vállalkozó nem tartozik jótállással, illetve szavatossággal a természetes elhasználódásból származó, továbbá olyan károkért, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan kezelésből, túlzott igénybevételből, illetve a meghatározottól eltérő behatásokból, illetve egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek.
1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
(1) 488-2131
(1) 488-2186
bekelteto.testulet@bkik.hu
Csekkrendelés:
Tel.: +36 30 330 2526
E-mail: csekkrendeles@gledanet.hu
Egyéb szolgáltatások:
Tel.: +36 30 979 0529
E-mail: hello@gledanet.hu